Alla inlägg under maj 2009

Av Linn - 24 maj 2009 03:40

Klockan är nu 04.40 och jag sover inte. Inte ens i närheten av att somna.

Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag får fan panik.

Mitt huvud skriker efter sömn men mina ögon vill verkligen inte blunda.

Det här är inte roligt. Jag har inte sovigt ordentligt sen natten till Tisdag.

Jag vill bara kunna sova.

Jag har nu satt klockan på halv 9 i morgon, för att jag säkert ska bli trött och klara av att sova i morgon natt, hur ska jag annars klara av att gå till skolan?

Hoppas bara att det blir lättare att sova i morgon.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min tidning som jag köpte i Torsdags, och förhoppningsvis bli tröttare av det. Hoppas bara att det där "läs en stund" tricket fungerar, annars kommer jag nog dö av sömnlöshet.

PLUS uttråkighet.

Det finns ju inte direkt så mycket att göra om nätterna så jag får roa mig med att titta på tv och läsa, och det är ingenting som ientligen roar mig.


Jag undrar vad detta beror på.
Jag känner mig inte ledsen eller orolig.

Men däremot känner jag mig väldigt stressad, jag måste kanske lära mig att hantera stressen jag känner när jag lägger mig i sängen! Men hur gör man det?


Jag gick och la mig när Sofia hade gått hem och då var klockan runt tio senast halv elva låg jag här, och sen dess har jag legat här och försökt att somna. Men inte hjälper det mig direkt, kan jag inte påstå.
Jaja, hoppas att jag är jätte trött i morgon kväll och somnar senast klockan nio. Annars kommer jag väl att få ännu en sån här jobbig och plågsam kväll. Då man bara ligger i sängen iväntan på att somna. Varken speciellt roligt eller spännande. Inte ens lite pirrigt.

Jaja. Hoppas att alla andra sover gott, själv ska jag väl lägga mig och läsa mig tidning nu som sagt. Hejs.

// Den icke trötta människan.

Av Linn - 23 maj 2009 21:47

Igår kväll/ natt hade jag verkligen problem när jag skulle sova. Det gick verkligen inte. Så jag låg och vände och vred mig, sen gav jag till slut upp och la mig och tittade på Kyle XY, så vid strax efter fem inatt så stängde jag av. Sista gången jag tittade på klockan så var hon kvart över fem.

Det var inte speciellt roligt faktiskt.


Idag har jag och Sofia tittat på den efterlängtade filmen "Allt flyter" och den var inte alls så bra som vi hade hoppats på. Men men.. Det dög iaf.

Sen tittade vi på robinsson, jag vart lite ledsen när Erik åkte ut, jag hejjade faktiskt på honom. Men men nu hejjar jag på Jarmo, han är bästa överlevaren ientligen.


Jaja, nu ska jag ta och lägga mig och titta mer på Kyle XY, är på säsong två. Älskart!! =D

På tal om serier, jag och pappa såg klart sista säsongen av Bones idag, jag är lite ledsen faktiskt. Vad ska vi nu titta på? :O


Jaja. ha en bra kväll. Hejs.

Av Linn - 22 maj 2009 23:24

Här kommer ännu en fin låt, som jag älskar. =DLyssna på denna låten och sjung med vettja =D  Här kommer sång texten =D  Om du verkligen vill veta vad som gick snett Allt beror på Malmgårdsvägen 31 Vi flytta in det såg bra ut Men det var början till att allting tog slut Maria och jag världens vackraste par Maria och jag det var menat å va Nåns farsa sa att allting handlar om att man verkligen bestämmer sig en enda gång Så vi bestämde oss, men jag slutade slåss vet inte varför eller när, men nu är det såhär Maria och jag världens vackraste par Maria och jag det var menat å va Vi la ner, vi var med fel Ängeln du placerat på min axel skrek Svalde och blundade skrattade och log Såg dig djupt i ögonen när gnistan dog Maria och jag världens vackraste par Maria och jag det var menat å va Tårar rann, dörrar small, dramatik ”Tro inte att jag tänker sitta och höra på om dina nya på nåt fik” Sen blev det augusti och lite mer liv än vi hade hoppats på men det löste sig och nu är det vår igen och jag undrar hur du mår igen Maria och jag världens vackraste par Maria och jag det var menat å va

Av Linn - 22 maj 2009 21:28

Just nu sitter jag och lyssnar på min dunder braiga musik.

Ikväll vet jag att jag kommer att sova riktigt gott, är helt slut.

Funderar på att gå ner och tvinga pappa att titta på ett avsnitt av bones men jag vet inte om jag orkar. :P


Jag är sprallig i kroppen och skulle helst av allt bara ställa mig upp och hoppa och dansa omkring som ett litet barn. Jag älskar att hoppa och dansa i min ensamhet. Det är någonting jag skulle kunna göra nu faktiskt. Men måste bara hitta någon låt det passar till.


Nej nu ska jag dansa vidare till toan, annars kissar jag nog på mig snart :O Det skulle inte vara allt för roligt.

Hejs.

Av Linn - 21 maj 2009 16:30

Just nu sitter jag hemma hos min kära syster. Hon fyller år idag, hela 27 år1 =D Idag har jag fått se deras nya hus, som börjar bli riktigt fint faktiskt, och jag kan bara tänka mig hur fint det kommer att bli när det väl är klart sen..


Nej nu är lille Linus lite ledsen här.. stackarn..

Vi ska snart åka ut till huset igen med kaffe till herrarna som gör iordning golvet där hemma. Medans vi har varit och handlat osv..

Sen ska vi laga mat skulle jag tro.. Mumms. Och efter det ska vi äta tårta och sjunga för min kära syster.. =D

Sen ska jag och mamma åka hem.. :P


Jaja, hejs..



ps. Lena jag kan antingen skicka över låten till dig eller så kan jag lägga upp låten här på min blogg så att du kan lyssna här =D

Av Linn - 21 maj 2009 07:53

Idag är det den 21 Maj, det innebär att det är min systers födelsedag. =D

Så jag ska snart åka till henne!!


GRATTIS Josefine.. =D

ps. Du är inte gammal. Man är inte äldre än vad man vill vara ! :)

Av Linn - 20 maj 2009 21:57

Jag sitter just nu och sjunger med i denna underbart bra låten. =D

Annars gör jag inte mycket alls. Men jag tycker att andra kan få ta del av denna låt.


Hej du, det va ju ett tag sen
Sexhundra dagar, men vem räknar precis
Och jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint
Jag har träffat en annan nu, han behandlar mig bra
Jag går och nynnar hela tiden
Och jag har färgat håret och jag har fått pollenallergi och
Är du fortfarande arg?

Pappa var på sjukhus, han klara sig bra
Men han är mycket smalare nu
Katten fick fyra fina ungar
Tre av dom dog och den fjärde heter Sam
Jag lärde mig spela munspel, jag fick tid över när du försvann

Ah

Är du fortfarande arg?
Är du fortfarande arg?
Kan du fortfarande läsa mig?
Jag brukade skrika och gråta och spy
Men det fanns dar
Jag minns de än
De bästa någonsin
Är du fortfarande arg?

Jag såg Kjell Höglund, jag önskar jag var han
Jag gick dit ensam
Anna sa hon sett dig på stan
Hon sa du såg glad ut och hade ny frisyr
Hon sa den klädde dig, ah
Och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre

Och är du fortfarande arg?
Är du fortfarande trött?
Önskar du fortfarande att vi aldrig hade mötts?

Av Linn - 20 maj 2009 13:08

skönt att man är ledig idag. :O

så  nu har jag precis vaknat iaf. trött som fan är jag men jag överlerver nog!

Jag kan säga att jag känner mitt huvud ganska mycket idag.

Idag är det en sån där dag då man bara ska ligga hemma och vila!!

Annars dör jag nog.. :P


Jaja fan vad kul det var igår. hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards