Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Linn - 1 mars 2012 18:44

Ja, nu kan jag med glädje kalla mig själv för undersköterska!

Fick reda på hur det sista provet gick idag och det gick super bra!

Fick VG, så nu är jag färdig undersköterska.

Dock bara vänta tills betyget trillar ner i brevlådan, men det skulle ta ca 2 veckor!

Men undersköterska är jag iaf!


Detta ska jag fira med att jobba nu i 4 nätter!

Har fått ganska många pass i Mars här nu..

Ska bli skönt att kunna jobba och få in lite pengar igen!

Av Linn - 1 mars 2012 11:51

Åh vilket beslutsångest jag fick nu då!

Fick nämnligen sms av poolen om att jag ska jobba natt här nu inatt och ända fram till söndag natt.

Skit bra, får ju 40 timmar i Mars redan nu ju!

Dock blir det lite jobbigt med hur jag ska göra med min träning då.

Idag skulle jag gått på bodystep men det blir det ingenting av eftersom jag vakna redan klockan 10, och har tvättstugan osv. Så jag får sova i em.


Men sen i morgon har jag zumba inbokat och middag hos pappsen inbokat. Får se om pappa och jag kan klura ut en bra plan. Kanske om man äter vid 7 så skulle det gå.

hmm. Detta blir det att diskutera med pappa.

Annars blir det ingen träning i morgon heller.


Och sen kommer söndags passet, hur ska man göra med det?

Det är ju redan klockan 17!! 

Ajja, jag har lite att fundera på här känner jag.

Men känner också att jag inte vill skita i all träning bara för att jag jobbar.

Man måste ju kunna göra flera saker på en dag än att bara jobba och sova eller?

Aa, vi får se hur det blir.


I eftermiddag ska jag iaf få reda på om jag klarade mitt prov eller inte.
Det ska bli väldigt spännande att se!

Nu ska jag snart ner till tvättstugan och sen iväg till affären och handla lite innan vi ska fortsätta med tvätt, städ och mat osv.

Sen ska jag försöka sova och koppla av några timmar innan jobbet ikväll och natt.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards