Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Linn - 3 mars 2012 16:49

Jag jobbar och står i denna veckan!

Igår var vi även hemma hos pappa och max och käkade grillat, potatis och beasås.

Så jävla gott!

Det kändes verkligen som sommar då!

Sen blev det raka vägen till arbetet efter det.


Har inte blivigt någon träning nu när jag jobbar.

Känner att det hade jag nog varken orkat eller hunnit med.
Men i morgon ska vi iväg på träningspass!

Så då blir det bara vakna till och sen iväg och träna slut på än och sen iväg till jobbet typ! Härligt! 

Då är det ju sista natten så då gör det ingenting om man är lite trött heller.


Idag ligger jag iaf bara hemma på soffan och laddar upp inför de två sista nätterna.

Ska nog snart dra igång en film, och fortsätta mitt snorandes till den.


Hoppas att alla har en bra och rolig helg.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards