Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Linn - 13 mars 2012 17:35

Här sitter jag nu i soffan och har förberett allt jag bara kan.

Har packat jobbväskan, och lagt fram arbetskläderna och sakerna som jag ska ha sen till jobbet snyggt och prydligt så det bara är att hoppa in i duschen och duscha av mig och sedan köra iväg till jobbet.

Ja, det kallar jag väl planerat!


Så nu sitter jag här och är helt färdig, har träningskläderna på mig. Och har precis programmerat dvd på inspelning av desperate housewives som jag missar ikväll.

Snart ska jag ge mig iväg och hämta upp min kära vän Sofia, och sen ska jag köpa cigg också innan träningen.

Sen blir det att köra gärnet på afropowerdancen!

Skojigt värre.

Har vart otaggat till max hela dagen, men nu börjar jag bli lite sugen faktiskt.

Jävllar vad jag ska ta i hela denna veckan!

Med både jobb och träning.


Känner mig dock inte speciellt sugen på att jobba hela veckan som jag ska.
Men va fan!

Det är bara att göra och sen vara glad när det är över...

Som tur är går ju veckorna ganska snabbt så rätt var det är så är det över.

Underbart!


Nej men ha en bra kväll och natt alla fina människor.

Det ska jag försöka ha. Utan att stressa ihjäl mig.

Hej.

Av Linn - 13 mars 2012 14:08

Oj, redan på dag 30, det går väldigt fort detta.

Kan ju säga att jag inte är så speciellt jätte nöjd med mitt resultat hitils.

Men, samtidigt är jag nöjd över att jag kommigt igång och tränar så pass mycket som jag faktiskt gör.


Idag vaknade jag upp och hade blivigt ganska förkyld.

Och nu har huvudvärken börjat smyga sig på. Inte så härligt.

Men med lite panodil så ska väl både träningen och jobbet flyta på bra skulle jag tro.


Jag och Jens ska snart iväg och handla lite.

Måste köpa grönsaker och potatis och lite så.

Ut i det fina vädret en sväng, inte allt för dumt!


Annars är det väl inte så mycket mer som gjorts eller kommer att göras under dagen.

Har sökt lite jobb här på förmiddagen så det är väl bara att hålla tummarna för att jag får något av alla de jobb jag har sökt nu den senaste tiden.

Jag tycker att det vore skit skönt! Men det gör väl iofs alla människor.

Dock är alla tjänster i Norrköping, vilket är en ganska stor nackdel.

Skulle vara grymt skönt att få en tjänst i Finspång.

Men här är det ju så klart inga tjänster ute.


Ja, nej nu ska jag ta tag i dagen.

Dags att få fart på karln så vi kan åka iväg och handla lite.

Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards