Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Linn - 7 mars 2012 10:52

Här sitter jag hemma i soffan uppkrupen i ett hörn med myskoftan omvirad kroppen.
Riktigt mysigt.

Det är sådana här tillfällen som man önskar att man gillade kaffe eller någon annan varm dryck.

Det skulle passa så bra in just i den här bilden.


Jag sitter iaf här och önskar att man kunde spola fram tiden ett år eller två och bara tjuvkika och se hur livet ser ut då. Var man bor, hur man lever, har man fast jobb, har man nått alla sina mål och ja ni vet.

Hade inte det vart lite roligt om man kunde göra det?

Eller skulle det vara som att fuska med sitt eget liv kanske?

Jag hade säkert tittat in flera gånger om dagen bara för att kunna få en lite större bild av ens framtid.


Ja, annars sitter jag mest här och längtar.
Jag längtar tills ikväll då jag ska iväg och träna, jag längtar tills i morgon då vi ska åka till stockholm.

Jens ska måla hela helgen och jag själv ska vara barnvakt åt lilla Niklas hela helgen.

Super mysigt.

Ja, sen längtar jag tills man får semesterschemat så man får ett hum om hur man ska jobba hela sommaren.

Så man har en chans att planera in andra saker.

Inte för att jag tror att vi kommer göra något speciellt men man vill ändå ha möjligheten.

Jag antar att det blir någon resa till Örebro och sådana där resor som vi gör ofta.

Jag längtar också tills nästa vecka är slut. Kommer ha världens jobb vecka, och jag förstår inte hur jag ska orka med den, och jag förstår inte hur jag ska kunna träna den veckan heller, och det vill jag ju göra.

Ajja, vi får se hur allting löser sig.


Jag kommer med all säkerhet att överleva både den veckan och alla de andra veckor som väntar framöver i livet. Det är nog inte sista gången man känner så här inte...


Nej, nu ska jag gå och sätta mig på balkongen en stund och fortsätta drömma om hur mitt liv kommer se ut om  några år. Och sen ska jag väcka Jens om en stund också.

Han får ju inte sova bort hela dagen.


ps. jag tror min förlovningsring visst passar, bara att jag är så fruktansvärt ovan med att bära smycken.

Men denna ring är det enda smycket jag tänker bära.

Gillar inte smycken.


Hej.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards