Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Linn - 22 mars 2012 15:08

Jag var ju bara tvungen att ta en liten promenad i det vackra vårvädret.

Så jag promenrade helt ensam med min musik ner till centrum och handlade lite och sedan hem igen.

Det var riktigt skönt, blev nästan 1 timma jag var ute i den friska luften i varje fall.

Blir ingen träning idag, men då behöver man inte lata sig helt. Så en liten promenad blev det allt.

I morgon blir det heller ingen träning eftersom jag sover på förmiddagen och sen ska vi hem till pappsen, så då blir det också en liten promenad.


Jag känner att jag behöver inte gå värsta rundorna, bara jag rör lite på mig varje dag.

Och sen om det är en timma på medley eller 30 minuters promenad spelar inte så stor roll, men lite vill jag ju röra på mig, Sen blir det ganska mycket billigare att promenra till affären än att köra dit.


Oj nu låter det som att jag ska sluta träna men det ska jag absolut inte göra. Älskart!

Men det är inte alltid man hinner eller orkar och då menar jag att man kan röra lite på sig ändå!

Tänkte att jag ev. ska ta cykeln till jobbet i helgen.
Så känner jag  nu men vi får väl se hur pigg jag är på det när den dagen kommer eftersom jag jobbar natt inatt så lär jag väl vara ganska död i helgen.

Ah, vi får se!


Nu ska jag sätta mig ute på balkongen och njuta av det fina vädret en stund till innan jag ska sätta igång och laga mat och greja!

Hej.

Av Linn - 22 mars 2012 14:02

Ja ni mina vänner, idag har jag träningsvärk som bara den.

Knappt jag kan röra på mig.

Låren gör ont och axelpartiet gör också väldigt ont.

Ja, det ska visst kännas att man lever har jag hört!

Men lite måtta kan det väl vara på saken?


Idag vaknade jag 10 i 1, och vid 1 plingar min kära vän Sofia på dörren.

Hon trodde hon glömt nycklarna på jobbet och kom hit på sin enda lediga timma på dagen.

Vi satt och pratade en stund och sen när hon skulle gå så hittade vi nycklarna i hennes väska. Ja, det är Sofia det! =)

Haha.

Men nu har hon iaf åkt iväg till jobbet igen.


Det var inte helt dumt med lite förmiddags besök!

Nu ska jag göra mig iordning och fixa lite.

Inatt nalkas det arbete.

Vilket jag faktiskt ser fram emot.

Då ska vi väl antagligen försöka städa av lite kan jag tro..


I morgon ska vi hem till min gamle far och äta middag.

Vi ska självklart grilla, och vem tackar nej till en god färdiglagad middag när man går av?

Inte jag i varje fall.

Så vi ska dit och ha det mysigt en stund på kvällen!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards