Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Linn - 28 mars 2012 08:10

Jaha då sitter jag här klockan 8 idag igen.
Det är ju helt sjukt att jag går upp så här tidigt utan att jag behöver det egentligen.
Ska inte till skolan eller jobbet utan jag ska iväg och träna!

Är det inte lite sjukt?

Vem trodde det lixom? Att jag skulle tvinga upp mig själv halv 8 på morgonen för att åka och träna!

Nästan så man börjar skratta när man tänker på det. ^^


Idag har jag träningsverk lite här och var. Ben, mage och armar. Magen är faktiskt värst!

Ursch, känner mig lite som en........ hmm jag vet inte!

Heffarklump med träningsverk, det passar lixom inte ritkigt.


Ja, nu ska jag i varje fall snart iväg och köra gympa i en timma.
Hoppas inte den är allt för jobbig, för jag är faktiskt lite små trött så här på morgon kvisten.
Eller jag ångra mig. Självklart ska den vara svinjobbig annars kommer det kännas som jag gick upp i onödan!


Sen efter träningen blir det raka vägen hem till duschen och göra sig iordning för sen börjar jag jobba mellan 13-21,15. Jobbigt!


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards