Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Linn - 6 mars 2012 20:22

Ja nu är det dag 23!!

Idag har jag kört dubbla träningspass.
På förmiddagen blev det som sagt vattenträning,

och nu på kvällen har jag varit på afropowerdance som vanligt.

Och det kändes bra, och gick bra.
Den dancen är riktigt rolig, allra helst nu när man kan det mesta..


Ja, så det har varit en dag fylld med motion för min del.

Det var meningen att jag skulle köra dubbelpass i morgon med.

Men känner att jag inte pallar det, jag behöver faktiskt få sova ut lite.

Träna ska jag dock, men skippar morgon passet.


Nu ska jag göra iordning inför kvällens tv-tablå!

Jag ska nu se på desperate housewives och sen efter det blire big brother mys i sängen med min älskling.


Hej på er.

Av Linn - 6 mars 2012 14:52

Hej å hå på er!

Idag har jag vart på vattenträning, det var sådär.

Inte jätte jobbigt och inte jätte roligt. Men det dög!


Nu sitter jag hemma och diggar musik!

Kyss mig med Alex Algmark som var med i melodifestivalen är låten som går om och om här hemma idag.

Det är tydligen inte alla som uppskattar det. (Jens syftar jag på med andra ord)

Vet inte om grannarna heller gillart.

Men jag älskart! Om och om igen får den låten spelas för mina öron och hela kroppen i mig riktigt sprtlar!

I'm in love. Tror jag lämnar Jens för den killen.

Nej, vars skulle jag aldrig göra. Men nästan, iaf lite i smyg.


Nej, nu måste jag dansa vidare!

En och annan Håkan låt kommer vist också in i huvudet idag. Men mest kyss mig!

Hej.

Av Linn - 6 mars 2012 10:26

Inatt har jag sovigt i 9 timmar, galet skönt. Det var nog precis vad min kropp och hjärna behövde.


Insåg precis att jag måste inhandla mig en ny vårjacka, min är inte snygg för fem öre längre.

Men förra våren tyckte jag att min skinjacka var jätte snygg, men jag har visst ändrat mig nu.
Men den får gå så länge.
Tänkte att nu när man hela tiden har så mycket vårkänslor är det väl fan dags att man tar på sig vårjackan.


Ja, denna förmiddag har jag spenderat i telefonen med människor som låtit ointresserade och uttråkade. Super roligt...

Ja, jag ringde iaf till lön, och woow. Min lön kommer öka hela 14 kr när jag skickat in mina papper. Kommer bli rik! NOT!

Jaja, man får väl vara glad för det lilla.


Ja, annars känns väl livet ganska underbart. Det är bara en sak som kunde vara bättre och det skulle vara att man faktiskt gick ner lite i vikt när man tränar och står i.
Men nej då. Världen har visst något emot mig.

Så bara för det ska jag köra dubbla träningspass nu.
Annars är livet väldigt underbart.


Hej


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards