Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Linn - 5 mars 2012 19:34

Idag har vi vart på zumba, och jag bara måste säga att det var riktigt roligt idag.

Vet inte om det var på grund av partyt i bilen med låten kyss mig på väg dit och hem eller om det var för att det helt enkelt var roligt!

Och att det kanske var ett tag sen jag träna!


Ingen aning. Men hur som helst så var det riktigt roligt.

Och nu sitter jag här i soffan nyduchad och pigg som fan, vilket inte är så bra.

Hade önskat på att jag skulle vara död nu, men det är jag inte!

Hoppas bara jag kommer kunna sova inatt ändå..


Jaja, nu ska jag digga kyss mig under tiden jag klär på mig lite kläder.

Hej.

Av Linn - 5 mars 2012 15:15

Så jäkla skönt att mina nätter äntligen är över för denna vecka.

Nästa vecka har jag en jävla vecka framför mig med nattarbete igen.
Men det tar jag den dagen!


Idag är det zumba som står på schemat! Ska förhoppningsvis gå bra trotts att jag är helt slut efter alla mina nätter.

Men jag tänkte att jag skulle köra slut på mig en gång för alla idag, så jag kan sova gott inatt. ^^


Ja, annars är det väl inte så mycket jag har att säga.
Min pappa är ju bara för snäll kan jag ju tillägga, han gör allt för att Jens ska få jobba.
Vi får väl se om han lyckas eller inte!


Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards