Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Linn - 24 mars 2012 11:22

Jag sitter här hemma och tittar igenom alla mina gamla bilder på datorn och känner hur jag blir helt fylld med underbara minnen.


 

 peace and love, 2007!

Hur mycket glädje hade vi inte i våra kroppar för att få vara i Borlänge på peace and love! Underbart.


 

Peace and love 2008!



Peace and love 2011! Kameran ville ljuga lite om året där är tydligt.  


 

Bara en vanlig sommar dag för många år sedan. Vi hade troligtvis precis varit runt hörnet och tjuvrökt här!

Jag, Sofia och hennes batmanväska såklart!


 

Studenten! Våran första dag med mössorna.


 

 

Fina sommarbilder på mig och Sofia!

Ja, detta är också många år sedan!


På Hig chaparall (Stavning?) Är detta 2 sommrar sen?


      

Jag och Jens pussas lite på putte i parken. Minns inte vilket år. Men länge sen är även detta.


Underbart roligt att sitta och titta på alla dessa bilder och känna kroppen fyllas med glädje och minnen.

Hur anorlunda saker har blivigt och hur anorlunda vi har bilvigt.

Helt underbart!



Av Linn - 24 mars 2012 09:14

Igår var vi hemma hos pappa och käkade got mat och god fika!

Sen blev det raka vägen hem till sängen, var fruktansvärt trött och somnade typ direkt.

Idag ringde klockan redan klockan halv 8, och jag steg upp och började göra mig lite smått iordning.
Är fortfarnande inte färdig för jag tar det långsamt idag, orkar inte annars.

Gick enbart upp tidigt för att jag ska klara av att komma upp i morgon, då jag börjar 06,45 plus att vi ändrar klockan i morgon med, och det gör mig lite nervös!

Hur ska jag komma upp?


Ah, vi får väl se hur jag lyckas i morgon. Har alltid panik över hur jag ska komma upp när man gör det första tidiga arbetspasset på länge.


Idag ska jag iväg och jobba vid 13, skönt att man inte gick fördmiddag idag, det hade jag aldrig klarat av.

Är inte ens i närheten av människa ännu.


Jaja, nu ska jag väl fortsätta att göra mig iordning, så jag är klar för att röra mig mot jobbet sen.
Funderar på om jag ska vara så duktig att jag går till jobbet eller om jag ska vara lat och ta bilen?

Det är en väldigt svår och klurig fråga!


Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards