Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Linn - 17 mars 2012 15:43

Blä för den här dagen!

Har vaknat flera gånger idag. Och vid 2 gav jag upp, och kände att det var lika bra att gå upp.

Och det tycker jag är lite för tidigt faktiskt.

Får väl se hur jag ska överleva den här natten som också är min sista natt!

Så förhoppningsvis ska den väl flyta på hyffsat bra.
Tur att man är på patrullen när man är lite trött, eftersom man inte sitter stilla lika mycket där.


Jaha, annars har jag precis tittat på big brother, och bara slöat.
Om en stund ska jag väl ta och laga lite mat till oss, och sen fortsätta slappa.

Det är jag värd.


Ser riktigt fram emot nästkommande vecka.
Då jag är ledig ända till Torsdag.

Så då ska jag träna, åka till Norrköping, tvätta och bara njuta av att vara ledig.

Det är inte dumt, det kan behövas några lediga dagar efter så här många nätters arbete.


Hoppas alla andra har en bättre dag än mig.

Hej på er.


ps. var på zumba igår, den var tråkig. Gillar inte den tränaren.
Så igår insåg jag hur viktig tränaren faktiskt är.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards