Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Linn - 19 mars 2012 20:55

Norrköpings resan blev en besvikelse.

Vi började med Öb och handlade lite saker till hemmet, som man alltid kan behöva.

Och sen blev det stiumaoutlet = inga skor och ingen jacka.

lager 157 = inga skor ingen jacka.

H&m = Ingen jacka eller skor.

Stdium= ingen jacka eller skor.

Intersport = ingen jacka eller skor.

Ja, så bra gick ju det.


Sen åt vi äcklig mat.

Men sen gick vi in på gina där hittade jag ett par taihts till jobbet och ett rött nagelack.

Nu jäklar!


Ja, sen blev det att köpa dyra saker på media markt, en raouter och vad det nu är jag har i min dator.
Vårat internett funkar ju aldrig så nu har vi äntligen köpt oss grejer så nu ska det väl förhoppningsvis fungera.


Sen hem, tur att man har internet, där klickade jag hem både skor, jacka och en sport bh. Hoppas bara att det är snyggt och att det passar nu när man får hem det, om ca 2 veckor.

Ja tur man har internet.


Sen kom snälla göran hit och instralerade alla de där data prylarna som vi köpte.
Gud så skönt, nu slipper vi förhoppningsvis diskutionerna om vem som ska ha på sin dator och vid vilken tid. ^^

Och så blev det ett roligt zumba pass på det också!

Loveley!


Nu ska jag slöa framför tv:n en stund.
Snart är det big brother sen kanske jag ska kika på min nya film som jag faktiskt också köpte på media markt.

Hej.

Av Linn - 19 mars 2012 09:44

Så härligt, jag har sovigt  som en drottning idag!

Somnade redan halv 11, och sen vaknade jag för en kvart sen typ.

Lovley!

Dock vaknade jag med världens värk i ryggen, vi får hoppas att den lägger sig under dagen.
Att det bara är för att jag legat illa inatt eller något.

Blev inte super lycklig när jag gick ut och satte mig på balkongen i bara tunna kläder och upptäckte att det var halv storm ute!

Blev genast ganska kallt så jag fick gå in ganska snabbt.
Annars brukar jag sitta ute en lite längre stund.


Idag ska förhoppningsvis iväg till Norrköping och inhandla lite nya kläder.

Jag hoppas det i varje fall. Men vi får väl se vad Jens säger sen.

Annars får det bli en annan dag i veckan här.

Sen ikväll ska jag iväg på ett zumba pass, vet dock inte om jag är super taggad på det. Men det är alltid så och sen när man väl kommer dit så tycker man att det är jätte roligt.

Ja, det ska nog gå bra det här.


Nu ska jag ta och göra iordning lite frukost här och sen göra mig iordning för att se vad dagen har att erbjuda mig.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards