Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Linn - 25 mars 2012 19:39

 


Idag har jag varit på jobbet mellan kvart i 7 till 16, och jag säger bara fy vad jobbigt!

Har haft en riktigt trevlig arbetsdag dock. Men det var fruktansvärt jobbigt.

Var helt slut.

Så efter jobbet åkte jag iväg och handlade lite och det blev även jordgubbar och cola inhandladt.

När jag kom hem blev det jordgubbar och cola till mellanmål såklart med gårdagens avsnitt av "mord i paradiset" som jag fick se om 3 gånger för jag somnade hela tiden.

Första gången somnade jag till kanske 10 min,

andra gågen somnade jag visst en timma. 

Det var väl inte jätte smart att slumra till kanske?

Men tror nog jag kommer kunna sova inatt ändå, är jätte trött fortfarande.

Har även lagat iordning lite mat. Och nu funderar jag på att lägga mig och ta ett bad en stund innan jag ska lägga mig framför tv:n igen och små sova.

Har dock inte tid till att sova mer för ikväll måste jag se big brother! Hoppas Hanna får åka hem!

Sen efter det är det sängen som gäller direkt.


I morgon är jag ledig. Vilket ska bli helt otroligt skönt! Behöver faktiskt få vara hemma och sova i morgon.
Sen ska jag träna i morgon kväll också, vilket jag verkligen behöver och ser fram emot.


Den här veckan har jag en hel del saker att sysselsätta mig med. Eftersom vi får besök i helgen av Jens mamma med familj så får man göra det mesta i veckan!

  • Städa iordning lite.
  • tvätta lakan och de få kläder i tvättkorgen.
  • träna
  • jobba
  • handla hem mat till helgen.
  • betala räkningar.
  • rensa i förådet.
  • slå in julklappar (vi ska ju faktiskt fira jul i helgen.)

Ja, det var visst inte så mycket insåg jag nu. ^^

Jaja, nu ska jag ta tag i livet och försöka pigga på mig med hjälp av ett bad!

Hej.

Av Linn - 25 mars 2012 06:12

Igår hade jag en riktigt trevlig eftermiddag/kväll på jobbet.
När jag kom hem gick jag och la mig med en gång typ! Asa skönt.

Det var inte lika skönt när klockan ringde i morse klockan 5, sen blev jag självklart nojjig och trodde att klockan var 6, så sprang upp och kollade på varenda klocka innan jag förstod att hon faktiskt var 5 och inte 6! Ursch!


Jag hatar dom här dagarna då man ska ställa om klockan, det blir ju helt fel i huvudet, och hela dagen blir jobbig tycker jag.

Förhoppningsvis får jag väl en trevlig dag idag också på jobbet, och sen ska jag raka vägen till affären och handla lite innan jag ska hem och slöa på soffan.

Skönt!

Önskar att klockan var 16 redan nu, men icke!


Men men, nu ska jag gå och gnälla sönder Jens öron en stund innan jag ska ta och knalla ut till bilen.
hej.


ps. är jätte avundssjuk på er alla som ligger hemma i era varma och sköna sängar och sover nu!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards