Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linn - 14 mars 2012 16:23

Det var meningen att jag skulle träna ikväll, men fick sms av Sofia.K att hon var genom förkyld och inte orkade.

Så, det resulterade i att jag också skiter i det.

Jag är så himla trött och seg efter natten så jag orkar inte hålla på och stressa idag också.

Så det får bli en dag hemma på soffan tills jag ska iväg och arbeta igen.


Känner dock för att ligga hemma i en vecka och bara svulla i mig onyttigheter.

Kan väl säga att jag inte är super nyttig, jag äter ju trotts allt vanlig mat osv.

Men försöker hålla mig borta från godis och sådant.

Men, idag är jag super sugen på att ha en riktig fettodag.

Man ska ju dock inte göra allting som man vill, så därför skiter jag i det.


Ja, annars finns det inte så mycket att säga.

Jag klantade mig massor igår kväll. Skulle spela in desperate housewives igår kväll, lyckades dock bara spela in 7 minuter av det. En aning surt.

Får inte missa att spela in reprisen på Söndag med andra ord.


Annars har vi underbart väder även idag. Soligt och 8 plus grader.
Önskar dock att det var ytterliggare 10 grader varmare, men man kan inte få allt man önskar sig med en gång.
Om några månader kommer väl även den värmen.


Nej nu ska jag dega vidare i soffan i hopp om att Jens vill laga mig en måltid snart.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards