Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Linn - 31 mars 2012 12:25

Jaha, då var det Lördag.

Och så dåligt som jag har sovigt inatt har jag inte gjort på evigheter!

Fy, jag kunde verkligen inte sova.
Vid 5 tiden tror jag att jag somnade in tills klockan ringde redan klockan 10.
Så idag är jag inte på toppen humör.

Men det dåliga humöret får vi begrava idag och klistra på ett fejk glatt humör nu när vi får besök.


Jens mamma med familj kommer väl hyffsat snart, så jag har plockat iordning lite så det slipper se ut som en sopptipp som dom kommer till. Orkade ingenting igår, var helt slut så det blev en dag på soffan.
Trodde ju att jag skulle vara piggare idag men icke.

Men nu är det iaf fint här hemma, och nu är det bara gästerna som felas tills det är dags för fika i våran lilla lägenhet.


Nej, nu ska jag stänga av datorn och gå och ställa undan den, så vi kan sitta här inne och fika.
Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards