Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Linn - 12 mars 2012 20:07

Denna helgen har bestått av bygga, leka och busa och skräpmat.

Träffade även min kära syster och Linus tillsammans med Niklas så dom skulle få leka på leklandet.

Jag säger bara fy fan!

Vet inte hur folket orkar leka där hela dagen?

Vilda barn, svetten forsa, och klätta upp och ner och hit och dit.

Ja, men  men.


Eftersom den här veckan har vart så fruktansvärt onyttig så hade jag väldigt brottom hem till zumban.

Oj, så jag längtade efter den.

Och fy vad jobbigt det var att träna idag.

Men skönt nu efteråt.


Nu blir det att slappa på soffan hela dagen.
Ska försöka hålla mina ögon öppna länge för i resten av veckan nalkas träning och nattarbete varje dag.
Så bloggning blir det nog inte. ^^


Hej på er.


Ps. Vilket underbart väder vi har haft idag. 18 grader, har till och med käkat grillat utomhus!

Underbart.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards