Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Linn - 18 mars 2012 17:35

Ja, den här veckan har bara bestått av arbete. Skönt att det äntligen är över.

Denna veckan ser lite mer härlig ut. Ska nästan bara njuta av att vara ledig.

I morgon skavi in till Norrköping och förhoppningsvis köpa skor, vårjacka och lite annat smått och gott.


och på tisdag ska jag tvätta och greja.

och sen ska jag sjlvklart försöka tränga in lite träning i min sköna vecka.


Men jag har insett hur tråkigt det är att vara vikarie.

Micke ringde för en stund sen och ville att vi skulle följa med på en roadtripp i helgen som kommer.
Men eftersom jag är vikarie och redan fått jobb så blir det lite svårt.

Det är det tråkigaste. Att man inte kan planera in något spontant eftersom man inte kan säga nej när man redan blivigt bokad.


Nu har jag även ringt till pappa och planerat in ett litet påskbord hos pappa under påskhelgen.

Så jag kunde plocka bort tillgänglighet den kvällen.

Det ser vi fram emot.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards