Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Linn - 20 mars 2012 20:38

Har precis suttit här och läst ett mejl av min moster angående min kusins boende.

Åh, jag får gåshud på kroppen och blir så arg att jag ångar över.

Fy fan säger jag bara!

Jag blir så upprörd över hur saker och ting går till., när man lämnat över en liten del av ansvaret till andra människor. Hur tänker folk?
Tänker inte skriva för mycket om detta, för jag vet inte hur mycket man ska/borde skriva.
Men jag är så jävla arg och det räcker nog så!


Men vi ska slåss för dig och dina rättigheter min älskade kusin!

(här hade det tänkt vara en bild på honom men det gick visst inte så bra)


Nu ska jag gå och göra någonting där jag kan få bort lite av mina aggritioner på innan jag ska titta på desperate housewives och sedan big brother.



hej på er!



Av Linn - 20 mars 2012 15:38

Idag har jag verkligen varit duktig.

Jag har tvättat på förmiddagen, sen har vi vart och pantat burkar blev 300 kronro!

Som iofs nästan allt gick åt till maten som också blev inhandlad på Viberga.

Men det blev lite pengar till burken!

Jag bara längtar tills burken är fylld, då ska jag och min älskling åka iväg på något roligt.

Men det lär ju dröja innan den är fylld och tur är väl kanske det, för vad ska man göra som båda uppskattar är ju ett svårt val!

Ja, vi får väl se vad och när det blir!!


Nu sitter jag här hemma och är olaglig. Laddar ner lite avsnitt av criminale mindes och så.

Så eftersom Sofia inte kunde träna idag ska jag ha en slappar kväll och skita i det jag med!

Istället ska jag ligga hemma på soffan och titta på crimal mindes och bara njuta av livet.


Hoppas alla andra också har en bra dag!

 Hej

Av Linn - 20 mars 2012 10:22

Vad är det för fel på mig?

Drömmde världens äckligaste dröm inatt.

Jag drömmde att jag blev inlåst i ett mörkt rum där jag fick sitta fastkedjad om dagarna så dom kunde tortera mig. Dom drog ut mina naglar, så det bara rann blod.
Och nu när jag vaknade, så var jag alltdeles svettig om kroppen och panikslagen.
Tittade förskräckt på mina händer och fick ändå mer panik.

Jag målade mina naglar röda igår. Så nu när jag vaknade så trodde jag såklart att drömmen var sann någon sek innan jag insåg att det visst var mina naglar jag såg som var röda.


Ja, fy. Ibland undrar man ju hur jävla seg hjärnan kan vara som inte hänger med på en sådan grej lixom. ^^

Hur som helst så var det läskigt iaf!


Snart ska jag bege mig ner till tvättstugan. Oj så roligt känner jag.

Om det är någonting som verkligen är tråkigt och jobbigt så är det fan att tvätta.
Mejlade till och med till vallonbygden och frågade om det fanns någon möjlighet till att dom kunde sätta in en tvättmaskin här i våran lägenhet men icke!

Det gör dom visst bara i 4:or eller större.

Synd!

Nästan så jag har lust att köpa en tvättmaskin själv!

Vill ha!!

Men det får bli en annan gång. Om jag nu någon gång i mitt liv kommer att flytta till ett hus eller likanade så är det ett måste ska jag säga er!

Fatta skönt, då slipper man gå upp tidigt bara för att man ska tvätta och det inte fanns någon annan tid.
Och så slipper man ha världens berg med tvätt när man ska tvätta.

Jaja, det får bli i ett annat liv.


Idag ska jag träna lite affropowerdance på kvällen!

Det ska bli riktigt roligt måste jag säga. Det är den näst bästa träningen som vi går på tycker jag.

Först kommer Zumba bereoende på vilken tränare man har, men Monika är den bästa!


Nej nu ska jag sortera tvätt och sen ta och knalla ner och sätta igång.
Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards