Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Linn - 27 mars 2012 18:49

Ja, nu kom tröttheten som ett slag på käften minst sagt.

Tvätten är klar och vi har precis ätit lite mat och efter det så försvan all ork jag hade i min kropp.

Längtar till sängen, men det är långt kvar.
Ska se desperate housewives och big brother innan jag ska sova såklart!


Blev även en storstädning i klädkammaren.
Vi har så himla mycket skit där inne, och det har vi iofs fortfarande.

Nu städade jag bara golvet så man kan gå in och ut ur den utan att slå sig själv till döds.

Vilket kan vara bra eftersom man ändå är där inne några gånger om dagen i jakt på kläder.

Ja, fy!

Skönt att ha det gjort faktiskt.

Funderar på om jag ska städa av badrummet nu, istället för att sätta mig ner.

Risken är att jag somnar så känner att det är bättre att syselsätta sig fram till klockan 21 då tv:n ska starta för alla mina program som kvällen har att erbjuda mig.


Ja, hörre ni det här går inte.
Måste städa!

Garanterar er att jag kommer städa hela lägenheten i brist på annat.

Och det vore iofs ganska skönt, för då har man bockat av ännu en sak som man skulle göra denna veckan.


Har ju redan tvättat, och snart städat och då är det bara:

 jobba 2 dagar,

4 träningpass,

Slå in julklappar,

baka någonting

Detta kanske blir en bra plan ändå!

Ja, nu får jag sluta lata mig. Det är bara att sätta igång så man blir klar med alla måsten!

Nu jävlar ska lägenheten städas minsan!


Hej.

Av Linn - 27 mars 2012 13:42

Ja det är nog det minsta man kan säga om min dag.

Jag gick upp redan halv 8, för att jag skulle kunna äta frukost innan träningen.
Drog sedan iväg på easy line och cykel.

Det var faktiskt ganska roligt, och kändes inte så jobbigt men svetten droppade ändå!

Ja, så jag antar att det var ett bra träningpasset.

Nu ljög jag iofs för när vi körde spinning sista halvtimman så trodde jag faktiskt att jag skulle dö några gånger om.
Men jag lever och nu känns det för jävla bra!


Efter det blev det en sväng till netto där jag bland annat köpte mig blommor.

Så när jag kom hem var jag ju tvungen att plantera dem! Blev lite små fint ute på ballkongen nu.
Sen fick det bli en skön dusch.

Och nu håller jag på att tvättar!

ALLA lakan, kläder och handdukar och ja precis allting jag ser i stortsett.

Det är ett jäkla springade på mig idag.

Så detta ska jag väl roa mig med tills 19-20 någon gång tror jag att jag kan vara klar.
Där i mellan ska jag även göra iordning min berömda falukorv i ugn och Jens får stå för potatismoset.

Ja, mumms vad gott.
Sen ska jag lägga mig och sova!


Tror jag kommer somna fort efter allt detta.

Och i morgon ska jag upp lika tidigt igen för att hinna träna innan jag ska iväg och jobba eftermiddagen och kvällen på tegelbacken.


Fast måste säga att jag inte känner mig helt död ändå! Trodde jag skulle vara mycket tröttare nu med tanke på allt jag gjort och att jag knappt suttit ner förens nu sen halv 8 i morse. Men nej då!

Här flyter det på!


Men det är ju inte riktigt det här man vill roa sig med sin lediga dag.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards