Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Linn - 30 mars 2012 15:30

 


Sitter här och inser hur mycket jag älskar min underbara pojkvän Jens.
Känns som jag tycker om honom lite mer för varje dag som går, förutom ibland då jag inte tycker om han alls typ! hahaha.
Nej vars. Serigösa ska man kanske vara här?

Men  det känns nästan lite läskigt. Ni vet jag är 21 år, kan det vara möjligt att jag träffat den där killen som man kommer vara med för alltid?

Han som jag alltid ska leva med och älska? Han som jag kanske ska ha barn med i framtiden?

Är det så?

Pirrar lite i kroppen när man sitter och tänker på det där.
Samtidigt som lite räddsla också kommer. Räddslan för att bli totalt sårad och ensam.

Men så ska man inte tänka!

Jag älskar Jens och Jens älskar mig.
Vi är förlovade, och just nu känns det som att det kommer vara han och jag för alltid.
Det är väl det båda två hoppas och vill just nu!

Man får leva i nuet och ta det som det kommer.

Men att ge upp på vårat förhållande kommer jag aldrig göra.
Jag älskar honom så dunder otroligt mycket!

Av Linn - 30 mars 2012 15:27

Inatt sov jag hemma hos min älskade vän Sofia.

Vi hade hyrt film och köpt oss lite godis till kvällen.

Var riktigt mysigt!


Idag fick vi nog på att aldrig göra något.
Så vi bokade in en stuga i ullared! Så första veckan i Maj ska vi och jens åka till Ullared och handla, grilla och mysa.
Tror det kan bli en underbart trevlig resa.
Riktigt längtar dit nu faktikst!


Nu ska jag faktiskt tappa upp ett bad, och lägga mig och mysa en stund innan jag ska ta tag i alla måsten inför i moron när jens mor kommer.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards