Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Linn - 1 februari 2011 23:16

I morse gav jag Jens ett paket, det var då ett nintendo wii med 2 spel.
Först trodde jag faktiskt att han inte blev speciellt glad.

Men nu har jag ändrat mig, verkligen!

Han är som ett barn på julafton som nördar framför tv:spelet.

Jag tycker självklart också att det är ett väldigt roligt spel.


Det är roligt att ge personer sådant som man vet att dom uppskattar och tycker om. Jag lyckades nog denna gången iaf.


Jaja, det är väl dags att medverka i spelomgångarna här tror jag.

Men snart ska jag sova, ska upp skapligt i morgon eller aa, iaf vid 11. Måste ringa till lönekontoret och greja.

Sen får jag se vad som händer...

Måste iaf ner och köpa cigg, och Jens ska till körskolan.
Det är väl allt vi har inplanerat än sålänge.


Hej på er.

Av Linn - 1 februari 2011 21:18

Idag har vi vart i Norrköping och tittat runt lite.
Det blev mest mat inhandlat, men även lite andra grejer.

Jens köpte en t-shirt och jag köpte mig en väldigt mysig kofta.

Så jag är så nöjd så.


Nu har vi käkat köttfärspaj och haft det mysigt.

Vad som händer resten av kvällen återstår nog att se, men antar att det blir att ta det lungt bara.

Det riktiga kalaset för Jens blir på Lördag när Jens pappa, Ann-sofie och hans farmor och farfar kommer hit.

Ja, det blir nog trevligt.


Grattis min underbara pojkvän.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards