Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Linn - 23 februari 2011 19:10

Åhh idag gjorde jag blomkål i ugn.. Fy tusan så gott det var.

Jag är så mätt så att jag har hicka nu..

Det är riktigt roligt att äta så här eftersom det också är väldigt väldigt gott.

Men nu tror jag att jag gick upp 10 kg och snart kommer att sprängas.

Hahah ^^


Här kommer receptet iaf:

skär blomkålen i ca 1 cm tjocka skivor.

Pressa 2 vitlöksklyfor.

Ta lite rapsolja på.

Ta lite svartpeppar, salt, cilipeppar och grillkrydda.


Sen in i ugnen på 200 grader i ca 10 minuter. man kan ha dom inne längre om man vill att blomkålen ska bli mjukare.


Jaja, hur som helst var det jätte gott.

Nu hade  jag  inte så mycket mer på hjärtat.

Hejs.

Av Linn - 23 februari 2011 17:21

Idag har jag fyndat böcker på bokrean.

Blev två lchf kokböcker och en michael jackson bok. =)

Härligr!!!


Så nu har jag testat muffinsreceptet och ikväll ska jag göra blomkål i ungn (ska tydligen bli lite som ungs potatis) Låter toppen bra och gott. =)


Nej jag är taggad som fan på den här dieten. Har aldrig mått så bra när jag bantat som nu den här gången! =)

Känns helt fantastiskt.


Fick min lönespec idag också. Fick 2500 mer än jag räknat med. också en helt underbar sak som gör dagen fantastisk! hehe.


jaja, nu ska jag blädra lite i min bok innan jag ska laga kvällsmaten. =)

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards