Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Linn - 27 februari 2011 15:48

Nu är det Söndag och vi är hemma från våran lilla Örebro resa.

Det var en mycket mycket trevlig och rolig helg.

Fredagen spenderade jag själv med Micke och Ann-sofie medans Jens var med sina vänner.

Lördagen hade vi kalas för Micke. Så vi åt god mat och god fika och tittade på melodifestivalen och spelade risk. Ja det var en riktigt rolig kväll.


Idag har vi varit på nett on nett, Jens har köpt en kamera. Så nu har han det också inhandlat till sommaren och semestern. =)


Det blev dock ingen bra visstelse för min lilla diet, men en helg får man offra sig. Örebro resan avslutades med mc-donals, inte bästa maten kanske. Men men, som sagt ibland får man offra sig.

Det finns ju trotts allt fler dagar, och i morgon blir det att vara duktig och ta nya tag igen. Förhoppningsvis har jag inte gått upp allt för mycket i morgon när det är min väga mig dag.


Jaja, dags för mig att göra lite nytta.

Ikväll ska jag troligen träffa Sofia också, myspys.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards