Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Linn - 25 februari 2011 23:14

Den här kvällen har jag spenderat i Örebro tillsammans med Micke och Ann-sofie. Jens är ute med sina vänner, och jag orkade inte följa med, är helt slut p.g.a den här jävla förkyldningen.

Men vi har minsan haft det trevligt vill jag lova.
Räkor och massa film och skratt. Ja en riktigt trevlig kväll.


I morgon nalkas det kalas här hemma. Micke fyller år så då får det bli lite kalas. =)

Hoppas att jag är piggare i morgon bara.


Jaja, nu ska jag kolla över vad vi har för filmer här på Jens dator, sen ska jag nog lägga mig.

Hejs.

Av Linn - 25 februari 2011 13:07

i morse vaknade jag klockan 07.30 av mig själv. Helt skumt.

Ofta jag gör det lixom.

Sen vid kvart i 8 ringer dom och ber på sina bara knän i förtvivlan om jag inte kan komma och jobba.

Så jag slängde på mig kläder sprang hem till pappa och hämtade bilen.

Sen jobbade jag till kvart över 12.


Nu har jag ätit, packat och gjort mig iordning för att åka mot Örebro.

Stressig dag eller va?

 jaja, så nu ska vi snart börja gå ner mot stationen och sätta oss på bussen mot Örebro.

Halleluja! Var länge sen jag stressade på detta viset.


Jaja, dags att sätta fart.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards