Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Linn - 21 februari 2011 23:15

Idag lagade jag blomkålsgratäng och baccon, ja det var nog det godaste jag själv lagat på länge. Mums, riktigt gott måste jag säga.


Resten av dagen har spenderats med Sofia och jens och spela monopol. Vi är typ beroende nu!

skit kul spel.
Man blir verkligen fast, och kan spela nästan hur länge som helst.


nej, nu är det snart dags för mig att sova. Är trött som tusan och i morgon är det dags att arbeta några timmar och då vill jag vara pigg. =)


God natt och hej då.

Av Linn - 21 februari 2011 13:41

Gud vad skönt det är att må lite bättre idag.

Men jag vill fortfarande inte gå ut, känner att en dag till hemma kan jag nog behöva.

Så jag ångrar mig inte att jag tackade nej till att jobba idag.


Idag ska jag laga blomkåls gratäng, får väl se om det blir något att ha.

Har förberett det mesta nu.

Och nu sitter jag hemma coh lyssnar på Ulrik- boys don't cry, en riktig toppen låt. Jag väntar också på att jens och Sofia ska komma hem.

Dom är och handlar lite mjölk och så.


Ursch, jag har blomkål under hela naglarna, inte kul alls.


Jaja, det var väl allt för mig.

hejs.


Ps. Sofia, förlåt att jag köpte äckligt kaffe till dig. Hoppas vi blir sams snart! 

thihi 

Av Linn - 21 februari 2011 10:20

Idag känner jag mig bättre.

Är fortfarande genomförkyld, men det lär man nog vara ett tag.

Men jag har iaf ingen feber eller så.

Så i morgon ska jag jobba. Måste jobba så jag får ihop lite pengar.

Annars blir det tråkigt när lönen kommer.


Idag var min väga mig dag, och idag har jag gått ner ytterliggare 1,1 kg. Är super nöjd. Nu har jag samanlagt gått ner 3,1 kg.
Nästa vecka kommer dock inte bli lika kul att väga sig. Eftersom vi ska på kalas i örebro så lär det nog bli en del potatis och sådana saker. Men jag ska äta så lite av dom sakerna som möjligt, det är min plan!! =)


Idag ska jag bara ta det lungt igen. Känner att det är nog bäst jag gör det.

Sen får veckan börja i morgon. Vi skjuter fram veckan lite. =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards