Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Linn - 28 februari 2011 19:39

Nu ska jag ganska snart dra mig bort mot tegelbacken och jobba en natt, eller ja egentligen 2 nätter i rad. =)

Så trevligt.

Skönt att jobba lite så.. 


Vet ni vad det bästa jag vet är?

Det är faktiskt att jobba och tjäna mina egna pengar och känna att dom här pengarna kan jag lägga på precis vad jag vill. (efter jag betalat räkningar och mat osv.) Det känns så otroligt bra.
Just nu sparar jag iofs bara pengar, jag vet inte riktigt vad jag sparar till.

Eller jo, en bil, semestern och sen vet jag inte vad resten ska gå till.

men sen har jag ett konto där jag sparar om allt skulle gå rakt åt skogen och jag inte fåt in några pengar. (men det får vi hoppas att jag slipper)



Nej, men sak samma. Det jag vill komma till är att jag gillar att jobba. OM det är på bra ställen. Och jag har bara ett ställe där jag är vikarie där jag faktiskt inte trivs något vidare.

Men annars storm trivs jag!! =D

Av Linn - 28 februari 2011 11:22

Jag välkomnar den nya veckan här med glädje. =)

Jag är faktiskt ganska glad att det är en ny vecka.

För den här veckan ska jag gå in i och vara super duktig hela veckan.


Idag var ju min väga mig dag. Jag vägde mig precis som jag ska.

Hade faktiskt gått ner 0,3 kg. Så jag är nöjd.

Med tanke på helgens mat och med tanke på att jag trodde att jag skulle ha gått upp i vikt så kan jag inte vara annat än super nöjd. =)


Men jag är glad att det är ny vecka. Nu ska jag gå in på min vecka 4 här, och då vill jag faktiskt gå ner mer än 3 hg. haha.

Nu jävlar!

Jag kämpar minsan!


Jaja, nu är det dags för mig att förbereda lite frukost här känner jag.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards