Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Linn - 11 februari 2011 19:25

Jag lyckades somna till nån timma eller så. Gud så skönt!

Fast nu är jag tröttare än innan, men den timman är till stor hjälp i natt, det vet jag.

Hoppas att jag får några nätter till så det blir lite timmar denna månad ändå.

Det skulle ju vara underbart faktiskt.


Nu sitter jag hemma i soffan och slappar, om en timma ska jag åka. Måste handla lite innan jobbet. Behöver något att äta till natten, och jag orkar verkligen inte laga till mig något.


Nej om man skulle ta och göra sig iordning kanske.

hejjs.

Av Linn - 11 februari 2011 12:51

Då var det Fredag! Härligt.

Dock trodde jag att denna kvällen skulle bli en mysig hemmakväll. Men icke!

Det blir att jobba inatt också. Fast det är väl iofs väldigt bra. Måste få ihop lite timmar så det blir lite pengar, så här lite funkar inte! Så jag är ganska nöjd ändå!


Jaha, snön ligger kvar. Jag tycker inte om det, det är halt och ÄCKLIGT.

Men jag överlever.


Nu ska jag och min jens diskutera.

hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards