Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Linn - 13 februari 2011 11:12

Igår gick vi hem till pappa och käka mat och spelade wii. Ja, det var en trevlig  kväll. Men sen efter maten skulle vi titta på en film, då somnade jag såklar och sov i 2 och en halv timma.
sen gick vi faktiskt hem, lika bra.


När vi väl kom hem kunde jag faktiskt inte sova. Blev att titta på tv4-sport. Där dom slogs, var lite roligt!

Så, jag somnade väl vid 2 tiden.


Nu är jag i varjefall uppe och vaken. Ska snart ta och göra mig iordning min frukost. Får bli omellett idag, är super sugen på det. Vad som händer idag har jag inte en aning om, men vara hemma och ta det lungt vet jag iaf. Är lite trött och seg.


Det här som jag går på nu funkar jätte bra måste jag säga. Man går ner i vikt utan att man är hungrig. Kalas bra måste jag säga.

Så, jag kommer nog fortsätta att köra på ett tag till.

I morgon är det en vecka sen jag började, får väl se hur mycket jag har lyckats  gå ner då.


Jaja, Nu ska jag faktiskt ta och börja med frullen.
hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards