Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Linn - 20 februari 2011 21:15

Har inte alls mycket feber. Jag har jätte lite och ändå mår jag skit dåligt!

Konstigt.
Trodde man skulle behöva ha lite högre feber för att må så här.

Jaja, jag ska sova ut i morgon för hoppningsvis och vakna pigg och frisk och glad.


Den här veckan har jag sjukt mycket att göra känns det som.

I morgon skulle jag ha jobbat men nu blev det ju inte så.

Men på Tisdag ska jag försöka komma till jobbet.

På Onsdag måste vi till Norrköping och handla pressenter till Jens pappa.

På Torsdag  är det dags att jobba igen.

På Fredag till Söndag ska vi till Örebro och fira Jens pappa Micke som fyller år.

Och någon dag denna vecka ska jag försöka komma till mogård och lämna in mina papper och boka tider.

Och någon dag ska jag även försöka komma förbi Sofia och hämta våra saker som vi lämnade där i helgen.


Ja, det är lite att stå i. Och det känns alltid 100 ggr värre när man är sjuk. Eftersom så mycket ork försvinner i att bara vara.


Jaja, nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig och titta på en film eller något. Jens tittar på hancok (eller hur det stavas) Den verkar inte så bra, så han får vara själv.


Hejs.

Av Linn - 20 februari 2011 13:32

Det är synd om mig idag.

Har lite feber, fast dock väldigt lite. (känns som jag har as hög feber dock)

Plus att jag är genom förkyld.

Kan inte sova för jag är så täppt i näsan.

SYND OM MIG!!

Av Linn - 20 februari 2011 10:05

Igår låg vi bara hemma på soffan och var sega, riktigt sega.

Idag blir nog ungefär lika mycket gjort skulle jag tro.

Jag har blivigt mycket värre med min förkyldning. Inte roligt alls.

Nu kan jag knappt andas genom näsan, och vaknar 111 gånger per natt av att jag inte riktigt kan andas.

Inte alls kul.

Så antar att det får bli en slappar dag till. I morgon ska jag jobba och då vill jag vara pigg och må lite bättre så att jobbet går bra.

Hoppas inte att det blir värre tills i morgon bara, då vet jag inte hur jag ska kunna jobba ärligt talat.

Men det här ordnar jag vet du!


I morgon är det Måndag igen som sagt. Det innebär att det är min väga mig dag. Då får vi hoppas på det bästa! Att jag har gått ner lite till. Det hade ju vart underbart! Vill fortsätta i den här takten hela tiden då kan det gå ganska snabbt att gå ner allt som jag vill gå ner. =)


Jaja, nu ska jag sluta skriva och gå och ta mig lite näsdroppar innan jag dör!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards