Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Linn - 10 februari 2011 19:57

Ajajaj min mage! Nu får det minsann ge sig.

I morgon ska jag och jens iväg och handla hem lite nödvändiga saker till vår kyl. plus saker för min stakars mage. xD


Nu ska jag snart börja klä på mig inför nattens arbete. Det lär behövas en hel del kläder på inatt. Detta oväder verkar inte vilja sluta än på ett tag. Ursch!


Nej, nu ska jag packa ner mina saker och krama lite på Jens innan jag ska dra mig iväg till jobbet. sista natten, både skönt och tråkigt.
Hade nog behövt några nätter/dagar till denna månad. Det ser inte lovande ut.

Men jag har iaf 4 timmar på tegelbacken också kvar denna månad. Alltid något!


Hej och hopp.

Av Linn - 10 februari 2011 17:18

Tja tja.

Idag är jag ledsen och besviken på vädret.
Det var nämnligen så, att nu de senaste dagarna har jag verkligen haft vårkänslor. Och idag när man vaknar så bara vräker äckel snön ner. Kul då! Nej.

Jag är besviken på vädret.


Nu sitter jag här i soffan nyduschad och fräsch. Jens står i köket och gör iordning mat. Härligt!

Han fixar mat som jag också kan äta. Det var ju snällt och så.
Idag kör jag på lite mer variation på maten faktiskt.


Frukost: två kokta ägg med majonäs på. och en halv gul paprika på sidan av.

Lunch: fisklåda (som jens gör nu), någon fisk sås och sallad.

Middag/nattmat: tonfiskröra. Tog 1 deciliter turkisk yogurt, en burk med tonfisk, lite majonäs och lite dill. Det blev väl sådär. Men det funkar att äta lixom.
Vill inte ha för matigt på natten.


I morgon måste jag handla ost, osten går åt som aldrig förr här hemma! Inte riktigt van vid att käka massa ost jämt. haha.


Jaja, nu ska jag kolla hur det går för han i köket och sen ska jag äta och ladda för nattens jobb i halkan.

Hejs.

Av Linn - 10 februari 2011 01:48

Sitter på jobbet och är riktigt nöjd med att så pass många timmar faktiskt ändå har gått. Om man ska vara exkat så har det gått 4 timmar och 49 minuter. Med andra ord bara 5 timmar och 11 minuter kvar tills vi slutar för natten.

Ska bli riktigt skönt att gå hem och lägga sig i sängen brevid min underbara Jens och sova bort dagen!

Sen ska jag jobba i morgon natt också. Härligt, det blir iafg 20 timmar denna månad. Lite lite, men finns inte så mycket att göra åt saken!


Dagens mat:

Frukost: omellet med ost.

Lunch: fiskgrattäng och sallad.

Middag: omellett med skinka och ost.

Natt maten: kyckling sallad som blev över sen igår.

Snacks till resorna: lite lite nötter. (Kanske typ 25 gram?)


I morgon får vi se vad det blir. Men det ska verkligen inte bli lika mycket som det blev idag. Det kanske är väldigt ointressant att veta vad jag äter kanske ni tycker.
Men jag skriver det lite för min egenskull. För lite själv beröm och dels för att kunna titta tillbaka på vad jag åt.  =)


Jaja, nu ska jag kissa och gå och göra mig klar för morgon varvet.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards