Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Linn - 19 februari 2011 08:48

Åh herre min gud vilken rolig kväll jag hade igår.
Den kvällen var verkligen behövlig.

Den började hos Sofia med monopol och mat och sen lite mer monopol. Och sen en himlans massa vin på det också. hihi.

Toppen roligt måste jag säga.


Sen drog vi ut på krogen. Jag vet inte riktigt vad som hände men jag och Sofia dansade. Sofia dansa. Jag är stolt!

(jag älskar att dansa när jag är lite rund under fötterna)

Men sen tyckte sofia det var pinsamt, men jag gav inte upp. Jag fortsatte dansa tills klockan slog 2 och krogen stängde.

Dock sjöng jag lite karaokey också, kanske inte lika roligt att vakna och komma på det i morse.

Men, skit i samma.
Det var en riktigt rolig kväll. Och den behövde jag, och alla andra med skulle jag tro.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards