Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Linn - 24 februari 2011 11:36


Nu har jag och Jens vart duktiga här hemma. Vi har stor städat här hemma.
Mattan hänger ute på vädring, och golven är rena och även våra fönster dörrar har jag putsat idag.

Ja vi har varit riktigt duktiga idag.

Det riktigt luktar rent till och med. Härligt härligt.





  

Mitt hjärta kommer att tillhöra dig Jens så länge jag får bestämma. Stor trivs med dig älskling.

Av Linn - 24 februari 2011 09:35

Någonting har hänt med min kropp.

Jag är alltid helt slut om kvällarna.

Igår gick jag och la mig direkt efter efterlyst klockan 10 och somnade med det samma. Och sov fram till 09.20 idag.

Det är iofs ganska skönt!

Men jag tror det att det kan bero på att jag är förkyld eller något.

Det är inte så vanligt att jag går och lägger mig så tidigt.


Idag är det iaf Torsdag, så idag ska jag faktiskt jobba och så tänkte jag dammsuga och greja lite.

Vill att det ska vara någorlunda fint när man åker bort för då är det hyffsat när man kommer hem.

Sån är jag.


Jaja, nu ska jag ta mig lite vatten =)

Hoppas alla får en bra dag.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards