Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Linn - 22 februari 2011 21:20

Härligt härligt. =)

Nu var denna dagen gjord. Sitter och tittar på 99 saker att göra innan man dör och sen blir det att titta på granfrejden. =)


Är så jäkla glad nu, Hundvakt till Molle är fixad till sommarn. Så det innebär att jag och Jens kan följa med på resan genom världen! =D

UNDERBART!!


Plus att jag vet att jag har ett sommarjobb de veckorna som jag är hemma i sommar. Underbart.


Allt är bra nu! Är så glad.


I morgon blir det en tripp på bokrean med.

Av Linn - 22 februari 2011 16:41

Här sitter jag på jobbet.

Hungrig som tusan är jag. och vi ska äta om ca en halv timma.

Dock ska vi äta skink frestelse. Med andra ord massa potatis och grejer i.

Sånt som inte jag ska äta.

Men jag har inte många andra val ä att äta.

Behöver ju dock inte ta så mycket.

Men bara så att jag inte är riktigt lika hungrig kan ju vara trevligt.


Jag som inte ville fuska med maten idag av alla dagar.

Ajja, men det får jag väl göra ändå.

Nu är jag lite ledsen för att jag måste fuska.

Men men.


Av Linn - 22 februari 2011 10:54

Idag är jag väldigt trött och seg. Men det beror på dom som bor under oss. Helt och hållet.

Precis när vi låg i sängen och hade börjat att nästan somna sätter dom under oss igång deras tvättmaskin!!

Det bruma som fan. Trodde jag skulle bli tokig.

Det borde fan vara förbjudet att ha tvättmaskin och man inte kan låta bli att tvätta mitt i nätterna.

Ja, för klockan var ju ändå 12 när dom satte igång den.

Ursch vad sur jag blev.

Det hjälpte varken med att ha på radio eller tv i bakgrunden. Ljudet trängde sig fan igenom ändå.


Ja, ursch vad sur jag blev.

Men idag är jag på bra humör.

Ska iväg och jobba på tegelbacken vid 3. Det ska bli roligt.

Saknar dom där borta! =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards