Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Linn - 7 februari 2011 17:37

Ja, idag var det starten på nya livet, eller vad fan man nu ska kalla det. :P

Ja, det har gått ganska bra hitils. Just nu är jag ganska hungrig iofs, men ska snart ställa mig och göra iordning dagens middag.


Dagens frukost: Omellett med ost.

Dagens lunch: Bacon med tomat,gurka och brocoli och så gjorde jag en sås av turkisk-yoghurt och röd fiskrom, blev jätte gott måste jag säga.

Dagens middag: Wookgrönsaker, kyckling och någon sås (har inte bestämt mig för vilken ännu.)


Faktiskt inte fy skam något av det!


Har precis kommigt hem från Sofia, vi har pratat lite granna. Vet i fan om vi kom någon vart mer än att vi konstatera hur vi känner i stort sett. Går inte att göra så mycket åt saken lixom.

Vänskap handlar om att acceptera varandra och det är nog helt enkelt det vi får ta och göra. Hon får acceptera vissa saker hos mig och jag hos henne.
Alla tycker vi inte lika dant och vi gör olika val här i livet.

Men i slutändan handlar det trotts allt om hur mycket man tycker om varandra. Jag vet att vi alltid kommer att vara bra vänner, och det är kanon.

Men det kommer nog aldrig att kunna bli som förut. 
Saker och ting har ändrats precis som vi sa.

Tråkigt men sant.

Men jag hänger inte läpp över det. Jag ville bara rensa luften lite.

Vi är fortfarande väldigt bra vänner. Bara att vi tycker och tänker olika. Det är det viktigaste, att vi är vänner.

Hellre bra vänner än inte vänner alls, så attsäga.


Nej, nu börjar min mage prata med mig om mat, så det är nog dags att sätta igång och laga iordning den.


Hej på er. 

Av Linn - 7 februari 2011 13:07

Idag är det Måndag. Måndagar brukar betyda nystart för mig. Men det brukar aldrig hålla längre än några dagar.

Men den här gången betyder det verkligen nystart.

Idag är dagen då jag verkligen ska lyckas. Jag ska klara det här.

Med lite hjälp och några knuffar i ryggen så klarar jag det minsann.

Jag snackar självklart om vikt, som vanligt.

Nu är vi tillbaka på ruta ett som ska bli -1 sen.
Ska aldrig komma tillbaka på den här rutan igen.


Idag ska jag även gå till Sofia en stund när hon kommer hem och prata ut med henne. Det ska bli skönt, att lätta sitt hjärta lite.


Nu ska jag snart, eller ja om ca 2 timmar laga iordning mig någon form av lunch.


Nu kommer Jens och ska fixa något på min dator.

Så hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards