Alla inlägg den 16 februari 2011

Seg

Av Linn - 16 februari 2011 17:08

Ursch vad seg jag är. Men det får man vara när man har sovigt så här många timmar som jag har gjort. Kroppen blir lixom lite över utvilad skulle jag tro. Jaja, men skönt var det och jag ångrar mig inte för fem öre.


Tvätten är i full gång här hemma. Lär väl dröja ytterligare någon timma innan vi är klara med tvätten för idag. Men vi är duktiga minsann.


Idag känner jag mig lite ledsen typ. Kanske är för jag är seg. Man är ju konstig ibland.


Jaja. Nu vill jens titta på film.

Hejs.

Av Linn - 16 februari 2011 11:04

Igår var jag orolig för att jag inte skulle kunna sova.

Helt onödigt.

Har sovigt som en stock, jätte skönt faktiskt.

sov 13 timmar, när min mage hade lungnat ner sig.


Nu är jag uppe och är faktiskt ovanligt pigg.

Idag ska vi tvätta och vara duktiga.

Det är väl allt jag vet att vi ska göra idag faktiskt.

Men det brukar ju dock ta sin tid det där.


Jaja, nu ska jag sluta skriva. Ska istället göra iordning lite frukost! =D

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards