Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Linn - 5 februari 2011 09:27

Nu var det tydligen morgon igen. Känns inte som att jag har sovigt inatt, fast jag har ju iofs inte sovigt många timmar inatt heller.
Tror vi har sovigt 3-4 timmar.


Jens fick ett spel till hans nintendo wii igår av min pappa, och vi fastnade. Så vi spelade wii väldigt länge.

Men gud vad roligt vi hade.

Trodde jag skulle skratta mig själv till döden där en stund. Haha.


Idag är vi uppe med tuppen, vi måste baka och greja innan vi får besök idag. Ja, man måste ju ha lite fika att bjuda på med!

Man får ställa upp för laget och ställa sig och baka. Hoppas det blir ätbart.


Nej, nu ska jag slänga ihop en smet av någonting och sen hoppa in i duschen det kan jag behöva. Då kanske jag vaknar till lite iaf.

Hej hopp.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards