Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Linn - 8 februari 2011 15:07

Dagens frukost: omellett med massor av ost.

Dagens lunch: omellet med bacon och ost.  (sofias tipps)

Dagens middag: kycklingsallad med sås av gräddfil,grädde, citron och kryddorna som fanns på hyllan.


Jag märker själv att jag har börjat snöa in mig på omellet. Men fan så gott det är, och det går väldigt fort att göra.

Till frukost kommer jag troligen att fortsätta äta omellett ett tag till skulle jag tro. Men kanske skulle komma på något annat till lunch? hihi.


Idag känner jag mig väldigt glad iaf. Det är skönt! Jag har lixom fått en bra start på det här med bantingen plus att jag ska på en jobb intervju i morgon. Kan ju inte bli bättre! =D


Av Linn - 8 februari 2011 12:09

Åhh nu är jag super glad.

Igår ringde jag till mogård för att söka mig dit som vikarie.

Då sa hon att jag skulle skicka in mitt cv och så och sen skulle hon skicka vidare det till sina anställda då och se om dom tyckte jag var intressant.

Och sen nu för typ 20 minuter sen ringer min telefon.

Gissa vem det var?

Jo, mogård.

Så i morgon ska jag på intervju, hoppas att det går vägen och att jag får börja jobba där.
Det vore ju underbart! en dröm lixom! =)



Av Linn - 8 februari 2011 11:03

nu har jag redan ringt till komvux, det blev ett snabbt samtal.

Jag ska dit på Tisdag och prata med henne och söka in mig och greja.

Jag hoppas verkligen att jag kommer in den här gången.

Jag vet ju vad jag vill göra med mitt liv, och jag vet ju att det är detta jag SKA göra. Jag passar faktiskt som detta.

Jaha, då blir det bara att sätta sig och skriva ihop ett personligt brev till dom igen.

Den här gången ska jag ha ett riktigt bra så jag har större chanser att komma in..

Jag behöver verkligen den utbildningen, och det snarast!

Av Linn - 8 februari 2011 10:54

Jag sover hela tiden tycker jag!

Jag går aldrig och lägger mig på kvällarna, är ju som minst uppe till halv 2 på nätterna. Sen sover jag fram till 11-12 om dagarna.

Det funkar inte!!

Jag känner att man kanske borde få tillbaka rutinen med att sova normalt.

Men iofs, jag har ju ingenting att gå upp till på mogonen så är lite svårt att komma upp.


Egentligen kanske det inte gör så mycket att jag sover länge och är vaken sent. Jag ska ju ändå inte göra något speciellt på dagarna.

Jag vet inte.


Den här månaden suger iaf när det handlar om jobb. Det är ingen som vill ha semester eller är sjuk. Jätte tråkigt.

Har bara fått två sms på hela månaden men dom passen har jag inte ens fått. Nej det här suger. Tycker att jag är värd några pass även denna månad.


Nu ska jag ringa till komvux och prata med dom.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards