Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Linn - 12 februari 2011 14:14

Idag är det Lördag igen. HÄRLIGT!!

Älskar helg!

Nattens jobb gick bra, lite jobbig var den dock, men det gick ändå bra.


Idag har jag inte hunnigt med mycket alls. Har mest suttigt i telefon sen jag vaknade. Med min käraste vän Sofia.

Nu har jag iaf vart duktig och badat och gjort mig iordning för dagen.

Skönt det ska bli att vara hemma.

Jag har tänkt på det att när man har jobbat natt några nätter. Då uppskattar man verkligen att få vara hemma några nätter också.

Det var min upptäckt. hehe.


Nu ska vi snart iväg till min pappa som ska bjuda på mat och tv-spels turnering. Max ringde mig här om dagen och var lite ledsen och saknade mig och så. Han ville då sova här i helgen. Men då tyckte jag att det var bättre att vi kom dit eftersom jag skulle jobba. (för då kan man gå där ifrån när man är trött) Annars blir det lätt fel.


Jag har fått en blåsa på min tunga. Vad störande den är. Man känner den hela tiden mot tänderna. Inte kul alls.


Jaja, om jag skulle göra något vettigt som att diska lite innan vi ska dra oss mot pappsen och maxsen. =)

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards