Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Linn - 6 februari 2011 18:18

Idag har jag vart i linköping.
Började med en resa till sjukhuset och lämnade av morfar. Han fick sitt rum och började med att ta lite prover och så.

Sen åkte jag och mamma vidare till linköping. Vi gick till ikea och åt mat, sen gick vi där en sväng och sen i resten av affärerna.
Jag var ekonomisk.
Köpte bara galjar och batterier. =)


Sen när jag kom hem ringde jag Sofia, för hon ville det enlig facebook.

Sen ringde jag min kära syster. Mycket trevligt.

Sen råkade jag visst somna.

Inte bra för natten. Men men, så kan det gå.


Hejs.

Av Linn - 6 februari 2011 08:45

Nu var det söndag igen. Vad snabbt tiden går, ursch man hinner ju knappt med något i veckorna! =P


Igår var en super trevlig och mysig dag. Vår smörgåstårta blev succse, och likaså sockerkakan och allt annat smått och gott vi bjöd på. ^^

Vi satt och pratade, lekte och spelade wii, åt och fikade. Ja, det var en riktigt trevlig dag.

Sen tittade vi även på melodifestivalen.
Det var väl inte så jätte bra. Men hittade en låt som jag gilla. Hon som sjöng på Svenska gillade jag. =)

Dock inget till melodifestivlen, men bra var den ändå.


Idag är jag uppe tidigt igen. Ska nämnligen snart till Linköping. Jag ska göra mamma sälskap  när hon kör morfar. Sen tänkte vi ta oss en titt på Ikea och så med.

Ja, det ska bli riktigt mysig faktiskt.

Ja, det var väl dagens planer.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards