Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Linn - 15 februari 2011 15:15

Mitt komvux besök var inte så roligt idag. Vart trött och hon pratade en massa om att mina chanser att komma in är väldigt små osv.

Men nu har jag sökt iaf, och hoppas på det bästa.

Jag hoppas verkligen att jag kommer att komma in.

Hon pratade också om att utbildningen fans i Blekinge och att jag hade större möjligheter att komma in där.
Men det känns inte ens aktuellt att söka där.

Va fan i belekninge?

Jag som har kommigt iordning  här nu och trivs jätte bra.

Och skulle jag ta den utbildningen skulle det innebära att flytta ifrån Jens, för han kan ju ite flytta med dit.

Så, nej det är inte aktuellet.


Jaja, idag har jag sovigt för länge också. Men tror nog att jag kan sova inatt ändå. Så trött som jag är!

Hejs.

Av Linn - 15 februari 2011 06:21

Igår var en bra dag.

Den började med lite att hjälpa jens att plugga för att sen åka in till norrköping för han skulle göra teoriprovet. Och han klarade det. Helt underbart skoj!

Sen åkte vi hem, hämtade upp sofia och åkte hem och lagade mat, och började spela monopol. Skit skoj faktiskt.

Dock kunde vi inte speka så länge för kvart i 9 ringer mamma och frågar om jag kan jobba. Så det var bara att slänga på sig jobbarkläderna och göra sig redo för en natts arbete.


Så nu har jag snart gjort mina 10 timmar, gud så skönt!

Snart får jag gå hem och sova, dock inte så länge eftersom jag ska vara på möte på komvux klockan 10 i dag. Puh så jobbig.

Men jag ska iaf inte jobba inatt, så då behöver jag inte ha samma ångest över hur död jag kommer att vara.


På Fredag ska jag och jens och sofia fortsätta spela monopol, då ska vi dock inte bli avbrutna med något jobb tänkte jag. hehe.


Jaja, det var allt för mig denna morgon (natt för mig)

God natt och hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards