Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Linn - 4 februari 2011 16:08

Inatt fastnade jag vid mitt super mario. Jag var duktig och kom långt. Men kunde dock inte sluta spela. Så höll väl på till en halv 4 eller något.


Nu har vi gjort nog för idag tycker jag.

Jag har varit och handlat, och när vi kom hem så började vi förbereda inför middagen ikväll när pappa och max kommer hit och firar Jens.
Dom hade tydligen köpt paket och ville komma hit och fira honom.

Sen så har vi gjort iordning smörgåstårtan också tills i morgon då Jens familj kommer och ska fira honom.


Ja, vi har tillbringat många timmar i köket nu. Men det var det fint.

Smörgåstårtan blev väldigt fin. Och maten ikväll blir nog ockås väldigt god.


I morgon börjar melodifestivalen också. Det ska jag se.
Vet inte varför jag fortsätter att titta på det när jag ändå tycker att det är så fruktansvärt dåligt. Men det är ett måste, att titta på det där programmet.


Jaja, nu ska jag sätta mig och spela nintedo wii, ska äga på bowling mot Jens. hihi.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards